вторник, 27 сентября 2016 г.

Ինգնասուգում 27.09.2016թ.

1. Նախադասությունների ճիշտ հաջորդականությունը գտի՛ր և տեքստը վերականգնի՛ր: /2մ./
Այնտեղ այս ահավոր ծույլը փուշ, ճյուղ, կաթնախոտ ու տատասկ էր ուտում: Ձին գնաց ու պատմեց մարդուն: Ուղտը շատ ծույլ էր, մարդու մոտ աշխատել չէր ուզում ու աշխատանքից խուսափելու համար ապրում էր Ոռնացող անապատում: Հետո շունն ու եզը հերթով եկան; Ուղտը պատասխանեց.
-Ո՜ւզ,ո՜ւզ:
Ուղտը նրանց էլ միայն <<ուզ>> ասաց: Մի առավոտ ձին՝ թամբը մեջքին, սանձը բերանին, եկավ մոտն ու ասաց.
-Ո՛ւղտ, ա՛յ ուղտ, դո՛ւրս արի ու մեզ նման աշխատի՛ր:
Հենց այդ <<ուզն>> էլ նրան պատիժ դարձավ. դրանից մեջքին կուզ աճեց:Մի առավոտ ձին՝ թամբը մեջքին, սանձը բերանին, եկավ մոտն ու ասաց.
Ուղտը շատ ծույլ էր, մարդու մոտ աշխատել չէր ուզում ու աշխատանքից խուսափելու համար ապրում էր Ոռնացող անապատում:Այնտեղ այս ահավոր ծույլը փուշ, ճյուղ, կաթնախոտ ու տատասկ էր ուտում: Մի առավոտ ձին՝ թամբը մեջքին, սանձը բերանին, եկավ մոտն ու ասաց.
-Ո՛ւղտ, ա՛յ ուղտ, դո՛ւրս արի ու մեզ նման աշխատի՛ր:
Ուղտը պատասխանեց.
-Ո՜ւզ, ո՜ւզ:
Ձին գնաց ու պատմեց մարդուն:  Հետո շունն ու եզը հերթով եկան: Ուղտը նրանց էլ միայն <<ուզ>> ասաց: Հենց այդ <<ուզն>> էլ նրան պատիժ դարձավ. դրանից մեջքին կուզ աճեց:



2. Տրված բառերն այբբենական կարգով դասավորի՛ր: /2մ./
Խրճիթ, եղնիկ, որս, արշալույս, դդում, կաղնի, փոթորիկ, դափնի,  քարայր:
Արշալույս, դափնի, դդում, եղնիկ, Խրճիթ, կաղնի,  որս, փոթորիկ, քարայր:

3. Հաշվի՛ր՝ տրված բառերի մեջ քանի՞ տառ, քանի՞ հնչյուն կա: /2մ./
Երեկո-5 տառ, 6 հնչյուն
Արջ-3 տառ, 3 հնչյուն
Եղևնի- 5 տառ, 7 հնչյուն
Որսորդ-6 տառ, 7 հնչյուն
Վերև-4 տառ, 5 հնչյուն
Ողնաշար-7 տառ, 8 հնչյուն
4. Տրված բառերը վանկատի՛ր: /2մ./
Ներքև-ներ-քև
Արևային-ա-րե-վա-յին
Երևան-Ե-րե-վան
Գլխարկ-Գըլ-խարկ
Կածան-կա-ծան
Գրիչ-գը-րիչ
Վերջնական-վերջ-նա-կան
Կտրտել-կը-տըր-տել
5. Գլուխ բազմիմաստ բառով նախադասություններ կազմի՛ր: /2մ
Սարի գլխին նստած էր գայլը:
Սեղանի գլխին նստած էր պապիկս:

Комментариев нет:

Отправить комментарий